EUMMAS Akademski Konzorcijum (EAC) okuplja institucije iz oblasti visokog obrazovanja (partnera) koji rade zajedno da bi ispunili određenu svrhu. EAC radi pod okriljem Evropske marketing i menadžment asocijacije (EUMMAS) i jedan je od njena dva najvažnija stuba.
Da bi postao član EAC-a, partner mora potpisati Memorandum o razumijevanju (MoR) sa EUMMAS. Potpisivanjem Memoranduma o razumijevanju sa EUMMAS-om, partneri su zvanično udruženi u EAC.
Obrazac MoR je dostupan na web stranici EUMMAS-a, kao i lista trenutnih članova. Lista se predstavlja novom potencijalnom partneru prije potpisivanja Memoranduma o razumijevanju.
EAC je zadužen za organizovanje naučno-istraživačke djelatnosti i obezbjeđivanje umrežavanja svojim institucijama članicama. EAC ima za cilj:
- povećanje broja konferencija, okruglih stolova, diskusionih foruma itd. i podrške mladim istraživačima,
- izradu zajedničkih istraživačkih prijedloga,
- povećanje nivoa internacionalizacije partnerskih institucija i
- povećanje mobilnost studenata i nastavnika.
EAC svojim članovima obezbjeđuje:
- „vlasništvo“ nad svakom konferencijom i događajem koje organizuju EAC i institucija domaćin,
- institucionalno brendiranje,
- učešće nastavnika na događajima kao uvodni govornici, predsjedavajući sjednica, sekcija itd.
- mogućnost regrutovanja osoblja i studenata na sajmovima konferencija,
- konferencije kao izvor za prikupljanje naučnih radova za časopise,
- učešće studenata MA/PhD itd. u Earli Career Academic Netvork,
- učesće nastavnika i saradnika u naučnim, uređivačkim i organizacionim odborima,
- učešće u radnu projektne grupe koja piše i podnosi zahtjeve (projekte) prem EU fondovima i drugim donatorima,
- veći broj naučnih časopisa indeksiranih u Clarivatesu, SCOPUSu, itd.
- profesionalnu certifikaciju za studente.
U sklopu Istraživačkih centara, nastavno osoblje i istraživači imaju priliku da zajedno sa kolegama iz preko 30 država zajednički rade na različitim naučno-istraživačkim projektima i poduhvatima. Naučno-istraživački centri unutar EUMMASa su:
- Centar za marketinška istraživanja
- Centar za upravljanje ljudskim resursima
- Centar za strateški menadžment
- Centar za neprofitne organizacije
- Centar za javnu politiku i upravu
- Centar za finansijski menadžment
- Centar za hotelijerstvo i turistički menadžment
- Evroazijski istraživački centar za logistiku
- Centar za obnovljivu energiju
- Centar za istraživanje digitalnog marketinga
Studenti imaju priliku takođe da učestvuju u radu Omladinskog foruma i na taj način jačaju svoju konkurentsku poziciju na tržištu te stvaraju vlastitu mrežu za budući akademski rad.
Sve navedene aktivnosti su besplatne za naše nastavnike, istraživače i studente koje pozivamo da se detaljnije informišu na https://eummas.net/academic-consortium.