Opis poslova i radnih zadataka:
- menadžer administracije predstavlja Univerzitet u okviru povjerenih poslova u skladu sa Zakonom i Statutom;
- radi na razvoju i afirmaciji Univerziteta;
- predlaže opšte akte, poslovne planove i planove finansiranja,
- sprovodi opšte akte u okviru odobrenog budžeta;
- sprovodi korišćenje sredstava do iznosa utvrđenog opštim aktom, poslovnim i finansijskim planovima;
- rukovodi radom administrativnih službi u skladu sa Pravilnikom,
- podnosi godišnji izvještaj o radu i poslovanju Upravnom odboru;
- predlaže i koordinira saradnju Univerziteta sa privredom, drugim visokoškolskim ustanovama i drugim pravnim i fizičkim licima iz svoje nadležnosti;
- prisustvuje na sjednicama Upravnog odbora i drugih organa Univerziteta, bez prava odlučivanja;
- koordinira svoj rad sa organima Univerziteta, stručnim službama, komisijama i ostalim organizacionim jedinicama,
- predlaže rektoru mjere za unapređenje rada Univerziteta u vannastavnoj oblasti;
- stara se o kadrovskoj popuni administrativnih službi i predlaže Rektoru izbor i razrješenje zaposlenih u pomenutim službama,
- stara se o tekućem investicionom održavanju objekata i opreme univerziteta,
- pruža neophodnu pomoć u radu studentskom predstavničkom tijelu univerziteta,
- stara se o unapređenju studentskog standarda;
- u saradnji sa dekanima, obezbjeđuje neophodne uslove za razmjenu studenata; 17.koordinira protokolarne aktivnosti na univerzitetu;
- stara se za funkcionisanje VOSID-a kroz obezbjeđivanje tehničke podrške nastavnicima, prema planu i usvojenom rasporedu časova; i
- .obavlja i druge poslove po nalogu Rektora, Prorektora i Dekana u skladu sa važećim zakonskim propisima i normativnim aktima Univerziteta;
Za svoj rad odgovara Rektoru.