Imate pitanja?
+ +387 51 345 910
info@spu.ba

Webmail

bsSrpski
  • bsSrpski
  • srСрпски језик
  • hrHrvatski
  • enEnglish
Slobomir P Univerzitet Banja LukaSlobomir P Univerzitet Banja Luka
  • POČETNA
  • UNIVERZITET
    • Dobrodošlica rektora
    • O Slobomir P Univerzitetu
    • Akreditacija 2022-2027
    • Kampusi SPU
    • Organizacija
      • Organi Univerziteta
      • Sekretar Univerziteta
      • Studentska služba
      • Menadžer administracije
      • Poslovni sekretar
      • Tehnički sekretar
      • Računovodstvo
      • Marketing
      • Biblioteka
      • Domaća i međunarodna saradnja
    • Dozvole za rad
    • Akti univerziteta
    • Akademski kalendar
    • Osiguranje kvaliteta
    • Međunarodna saradnja
    • Sporazumi i partnerstva
    • Evropska nagrada za kvalitet
    • Studentskom praksom brže do posla
    • TEMPUS projekat InMusWB
    • Studentski dom
    • Učionica Tesle i Pupina
    • Izdavačka djelatnost
      • Časopisi
      • Publikacije
    • Drugi o nama
      • Naši studenti
  • STUDIJE
    • Upis
    • Vrste i nivoi studija
    • Osnovne studije
      • Fak. za informacione tehnologije
      • Fak. za ekonomiju i menadžment
      • Filološki fakultet
      • Pravni fakultet
      • Akademija umjetnosti
      • Poreska akademija
    • Master studije
      • Fak. za informacione tehnologije
      • Fak. za ekonomiju i menadžment
      • Poreska akademija
      • Filološki fakultet
      • Pravni fakultet
      • Akademija umjetnosti – Muzika
      • Akademija umjetnosti – Grafički dizajn
    • Prepis sa drugih fakulteta
    • Pravila studiranja
  • UPIS
    • Pismo budućim studentima
    • Gdje se nalazimo?
    • Šta studirati
    • Vodič za brucoše
    • Pripremna nastava
    • Prijemni ispit i upis
  • NAUKA
    • Seminari i naučni skupovi
    • Naučne konferencije
      • 2019
    • NIPEX
    • Uputstvo za pisanje rada
    • Akademski konzorcij
    • Časopis “Nauka”
    • Časopis “Infomat”
  • ALUMNI
    • Alumni asocijacija
    • Članstvo
  • FINANSIRANJE
  • ZAPOSLENJE
    • Konkursi
      • Arhiva konkursa
      • Aktivni konkursi
  • MEDIA
    • Album fotografija
    • Video
    • PRESS CLIPING
    • Reportaža
    • Intervjui
  • KONTAKT
  • POČETNA
  • UNIVERZITET
    • Dobrodošlica rektora
    • O Slobomir P Univerzitetu
    • Akreditacija 2022-2027
    • Kampusi SPU
    • Organizacija
      • Organi Univerziteta
      • Sekretar Univerziteta
      • Studentska služba
      • Menadžer administracije
      • Poslovni sekretar
      • Tehnički sekretar
      • Računovodstvo
      • Marketing
      • Biblioteka
      • Domaća i međunarodna saradnja
    • Dozvole za rad
    • Akti univerziteta
    • Akademski kalendar
    • Osiguranje kvaliteta
    • Međunarodna saradnja
    • Sporazumi i partnerstva
    • Evropska nagrada za kvalitet
    • Studentskom praksom brže do posla
    • TEMPUS projekat InMusWB
    • Studentski dom
    • Učionica Tesle i Pupina
    • Izdavačka djelatnost
      • Časopisi
      • Publikacije
    • Drugi o nama
      • Naši studenti
  • STUDIJE
    • Upis
    • Vrste i nivoi studija
    • Osnovne studije
      • Fak. za informacione tehnologije
      • Fak. za ekonomiju i menadžment
      • Filološki fakultet
      • Pravni fakultet
      • Akademija umjetnosti
      • Poreska akademija
    • Master studije
      • Fak. za informacione tehnologije
      • Fak. za ekonomiju i menadžment
      • Poreska akademija
      • Filološki fakultet
      • Pravni fakultet
      • Akademija umjetnosti – Muzika
      • Akademija umjetnosti – Grafički dizajn
    • Prepis sa drugih fakulteta
    • Pravila studiranja
  • UPIS
    • Pismo budućim studentima
    • Gdje se nalazimo?
    • Šta studirati
    • Vodič za brucoše
    • Pripremna nastava
    • Prijemni ispit i upis
  • NAUKA
    • Seminari i naučni skupovi
    • Naučne konferencije
      • 2019
    • NIPEX
    • Uputstvo za pisanje rada
    • Akademski konzorcij
    • Časopis “Nauka”
    • Časopis “Infomat”
  • ALUMNI
    • Alumni asocijacija
    • Članstvo
  • FINANSIRANJE
  • ZAPOSLENJE
    • Konkursi
      • Arhiva konkursa
      • Aktivni konkursi
  • MEDIA
    • Album fotografija
    • Video
    • PRESS CLIPING
    • Reportaža
    • Intervjui
  • KONTAKT

Uncategorized

  • Home
  • Uncategorized
  • Poštovani budući studenti, studenti i prijatelji Slobomir P Univerziteta

Poštovani budući studenti, studenti i prijatelji Slobomir P Univerziteta

  • Posted by SPU
  • Date 13 Novembra, 2018

Nastavni proces na Univerzitetu predstavlja skup aktivnosti planiranja, izvođenja i kontrole izvođenja nastave, te obuhvata predavanja, sve vrste vježbi, prakse i ispitivanje studenata. Pri realizaciji nastavnog procesa učestvuju studenti, nastavnici, saradnici i laboranti, studentska služba, biblioteka, organi fakulteta, nastavno vijeće i dekani. Sve aktivnosti nastavnog procesa ostvaruju se uz međusobni kontakt i veze svih učesnika.

Univerzitet danas ima društveno odgovorno postavljenu strategiju razvoja, finansiranje usklađeno sa ciljevima visokog obrazovanja, razvijene mehanizme kvaliteta uz odgovornost i poboljšanje, jednakost svih na Univerzitetu, negovanje istraživačke izuzetnosti i inovacija, razvoj akademske karijere, povezanost sa tržištem rada, internacionalizaciju kroz angažovanje nastavnika, studenata i uporedivost. Univerzitet ispunjava sve kriterijume koji su utvrđeni i propisani od strane Agencije za razvoj visokog obrazovanja i osiguranje kvaliteta u nastavnom procesu u RS i BiH. Univerzitet ima utvrđenu Strategiju i dokumentaciju za obezbjeđenje kvaliteta.

Na našem Univerzitetu upravljanje znanjem integriše strategiju, ljudski kapital i organizaciju na optimalan način. Gradimo moderan i fleksibilan Univerzitet sa odgovarajućim ciklusom visokog obrazovanja koji može odgovoriti potrebama društva i promjenama u globalnom okruženju. Strateški interes školovanja na našem Univerzitetu je da razvijamo društveno partnerstvo sa težištem na potrebama i društvenom progresu. Mi uvodimo nove oblike kurikuluma koji opredeljuju kompetencije (diplomske atribute), a baziraju se ne samo na znanjima već i na vještinama i kompetencijama. Diplomski atributi predstavljaju sintezu vještina i specifičnih stručnih znanja i omogućavaju jačanje  same pozicije institucije koja daje određene diplome.

Danas se u svijetu mijenjaju ekonomske paradigme od klasične teorije ka ekonomiji znanja, a neopipljiva imovina (znanje, tehnološki procesi) postaju najbitniji. Mi smo na našem Univerzitetu postavili strategiju konkurentnosti i međunarodne saradnje zasnovane na intelektualnom kapitalu. Svjesni značaja obrazovanja investiramo u ljudski kapital i tehnologije, a time doprinosimo ekonomskom rastu Univerziteta u budućnosti. Nastavni kadar (ljudski kapital) direktno utiče na kvalitet visokog obrazovanja, a time i na delimične razlike u Visokom obrazovanju između Univerziteta u zemalji i na globalnom nivou.Težište u radu na Univerzitetu je na sljedećim vrijednostima:

  • stalnom usavršavanju nastavnih sadržaja;
  • usavršavanju univerzitetskih profesora (life-long learning);
  • poštovanju akademskih sloboda;
  • timskom radu studenata i nastavnika.

Univerzitet ima efikasan sistem i procedure za praćenje ispunjenosti planova i realizaciju strateških ciljeva. Aspekti ciljeva orgainzacije orijentisani su prema:

  1. Svim zainteresovanim stranama, korisnicima, zaposlenima, društvu, partnerima i vlasnicima.
  2. Performansama procesa i menadžment sistemima, resursima, konkurentima, karakteristikama proizvoda ili usluga i performansama održivosti životne i radne sredine.

Strategija učenja i razvoja definiše nematerijalne resurse koji omogućuju da se organizacione aktivnosti i odnosi sa studentima/klijentima realizuju sa najvećim mogućim performansama. Postoje tri kategorije u ovoj perspektivi:

  1. Strateške kompetencije: Strateške vještine i znanja koje nastavnici i stalno zaposleni moraju da imaju kako bi podržali strategiju;
  2. Strateške tehnologije: Informacioni sistemi, baze podataka, tehnologije, sredstva i mreže potrebni za podržavanje strategije;
  3. Klima koja podržava akcije: Kulturni preokret potreban da motiviše, osnažuje i povezuje zaposlene kao nosioce strategije.

Univerzitet promoviše kulturu kvaliteta, razvija sveobuhvatan i efikasan sistem za unutrašnje osiguranje kvaliteta u cilju poboljšanja nastave, naučno-istraživačkog rada, te procesa upravljanja i administracije. Politika i procedure za unutrašnje osiguranje kvaliteta definisani su formalno donesenim aktom. Visokoškolska ustanova ima formalno tijela za osiguranje kvaliteta čija je uloga, odgovornosti i aktivnosti jasno utvrđena pravnim aktima. Uloga studenata sva tri ciklusa u upravljanju visokoškolskom ustanovom i u sistemu unutrašnjeg osiguranja kvaliteta je jasno i institucionalno definisana.

Studijski programi su sveobuhvatni i autentični, ali posjeduju potrebnu kompatibilnost sa drugim srodnim studijskim programima. Tako su i formalno i strukturno, kao i u pogledu uslova upisa, trajanja studija, uslova prelaska u narednu godinu, sticanja diplome i načina studiranja usaglašeni sa više akreditovanih inostranih programa. Iz namjere da studentima pružimo obrazovanje koje je intelektualno zahtjevno, a s kojim se stiču vještine važne za 21. vijek, kao i u cilju postizanja međunarodno predstavljenog i konkurentnog statusa i priznanja ekonomskog, društvenog i kulturnog doprinosa regionu i državi svoje studijske programe smo, u svim relevantnim kategorijama, usaglasili sa studijskim programima koje nude neki akreditovani svjetski univerziteti. Studijski programi su usklađeni sa utvrđenim standardima za akreditaciju. Realizuju se u skladu sa sledećim standardima: postoji ECTS bodovni sistem, stimuliše se mobilnost studenata i nastavnika u okviru saradnje sa odgovarajućim evropskim univerzitetima, uveden je i sistem uporedivosti diploma sa sličnim studijskim programima evropskih univerziteta  što se posebno ispoljava kroz dodatak diplomi. Primjenjen je i princip organizacije jednosemestralne nastave i odgovarajuće prohodnosti studija.

Studijski programi sadrže sve elemente utvrđene zakonom: naučno su utemeljeni; usklađeni sa standardima za akreditaciju studijskih programa; imaju jasno definisanu svrhu i ulogu u obrazovnom sistemu. Ciljevi studijskih programa, ishodi učenja, znanja i vještine koje se stiču su jasno definisani i usklađeni su sa osnovnim zadacima i ciljevima Univeziteta; sadrže listu i strukturu obaveznih i izbornih predmeta i njihov opis, usklađeni su sa savremenim svjetskim tokovima i stanjem nauke i struke u oblasti ekonomije, informatike, prava, umjetnosti i uporedivi su sa studijskim programima odgovarajućih stranih visokoškolskih ustanova. Studenti se na studijske programe upisuju u skladu sa zakonom, a preko zajedničkog konkursa koji raspisuje Senat Univerziteta. Napredovanje studenata pri savlađivanju studijskih programa vrednuje se ECTS bodovima. Nastavno osoblje ima potrebne naučne i stručne kvalifikacije za izvođenje studijskih programa. Za izvođenje studijskih programa obezbjeđeni su odgovarajući ljudski, prostorni, tehnički, bibliotečki, informatički i drugi resursi primjereni karakterima studijskih programa i predviđenom broju studenata. Studijski programi omogućavaju mobilnost nastavnika i studenata. Predviđena je redovna provjera kvaliteta studijskih programa putem samovrednovanja. Studentima je omogućeno učešće u obezbjeđenju i provjeri kvaliteta studijskih programa. Studenti praktično učestvuju u dvije ankete u vrednovanju rada nastavnika i saradnika i jedoj anketi u vrednovanju Univerziteta i svih njegovih segmenata rada.

Na Univerzitetu postoje procedure za analizu studijskih programa: povratne informacije s tržišta rada prikupljene od strukovnih udruženja, udruženja poslodavaca, privrednih komora i drugih korisnika, povratne informacije od studenata prikupljanjem kroz sistem redovnog anketiranja. Potreban broj nastavnika, saradnika i nenastavnog osoblja, kao i troškovi izvođenja nastave uređuju se na osnovu normativa i standarda rada visokoškolskih ustanova  koje utvrđuju Vlada i Ministarstva

Ocjenjivanje studenata vrši se na temelju fer, transparentnih, konzistentih i jasnih kriterijuma i pravila za ocjenjivanje koje usvaja Senat i koja se primjenjuju dosledno. S njima su upoznati studenti na svim studijskim programima, a dostupni su kako na web stranici tako i u samoj ustanovi  pod nazivom Kriterijumi i postupci za ocjenjivanje studenata.

Ispitivanje je u skladu sa ishodima učenja na pojedinim studijskim programima: studenti se aktivno uključuju u nastavni proces kroz razgovore, vježbe, izrade studija slučaja i seminarskih radova, domaćih zadataka i polaganja kolokvijuma – sve u cilju lakšeg savladavanja materije iz određene oblasti. Uveden je sistem za elektronsko evidentiranje prolaznosti studenata. Ukupna ocjena studenta sastoji se od ocjene koju je dobio za predispitne obaveze (aktivno učešće u nastavi, položeni kolokvijumi, odbranjeni seminarski radovi, izrada domaćih zadataka i sl.) i za pokazano znanje na ispitu.

Univerzitet kontinuirano prikuplja podatke i analizira uspjeh studenata (analiza prolaznosti) na nivou studijskog programa i fakulteta i Univerzitea te preduzima aktivnosti na unaprijeđenju uspjeha studenata. Univerzitet osigurava dovoljan broj kvalifikovanog nastavnog osoblja (nastavnici i saradnici) kako bi postigli obrazovne ciljeve, uspostavili i nadzirali akademska pravila i osigurali održivost svojih studijskih programa.

Univerzitet razvija politiku usavršavanja nastavnog osoblja, omogućujući im stručno i naučno usavršavanje. Procedure za izbor i napredovanje nastavnog osoblja utvrđuju se unaprijed, javno su dostupne i usklađene su s važećim zakonskim propisima. Sastav komisije za izbor u zvanje je kompetentan u naučnoj oblasti (poljima i granama) u kojoj prijavljeni kandidat traži izbor u zvanje.

Univerzitet zapošljava dovoljan broj administrativnog i pomoćnog osoblja kako bi osigurali  redovnu realizaciju svih poslova. Tokom godine osigurava njihovu obuku, usavršavanje i ocjenjivanje (evaluaciju).

Univerzitet osigurava dovoljno resursa (učionice, laboratorije i opremu, bibliotečke resurse, kompjutere, muzičke instrumente, pojedinačne i grupne prostore za učenje i sl.) za kompletno osoblje i upisane studente, kako bi osigurali  unaprijeđenje ambijenta i podržali  njihovo efikasno korištenje. Resursi su adekvatni za izvođenje studijskih programa svojom funkcionalnošću, starošću, u pogledu ergonomičnosti i dostupnosti. Kontinuirano se ocjenjuju internim evaluacijama studenata i stalno zaposlenih. Zgrada Univerziteta je novoizgrađena i opremljena novim materijalnim sredstvima. Postoje planovi zanavljanja i dogradnje istih.

Osnivač i vlasnik Univerziteta učestvuje u ukupnom finansiranju tekućih materijalnih troškova. Univerzitet ima dugoročno obezbjeđena finansijska sredstva neophodna za realizaciju nastavno-naučnog procesa, naučnoistraživačkog rada i profesionalnih aktivnosti čime je obezbeđena finansijska stabilnost. Sredstva su dovoljna i obezbjeđuju kvalitetno, željeno i očekivano unapređenje rada Univerziteta.

Univerzitet posjeduje adekvatnu informatičku opremu koja osigurava kvalitetno izvođenje nastave. Univerzitet ima pristup internetu i prostorije dostupne studentima. Za potrebe edukacije budućih inženjera informatike posjeduje licencirane softvere vezane za programske jezike, zaštitu informacionih sistema, elektronsko poslovanje i baze podataka. Univerzitetski informacioni sistem omogućuje prikupljanje, analiziranje i korištenje informacija relevantnih za efikasno upravljanje nastavnim i ostalim aktivnostima koje se provode, kao i redovnu izradu samoanalize o osiguranju kvaliteta. Univerzitet ima biblioteku opremljenu potrebnim brojem bibliotečkih jedinica u štampanom ili elektronskom obliku i prikladan prostor za normalno korišćenje bibliotečkih usluga.

Univerzitet ima institucionalno organizovan način odnosa s javnošću. Redovno objavljuje nepristrasne, objektivne i javno provjerljive informacije o svim programima i zvanjima koje nudi, minimalno na web stranici i to na jednom od jezika naroda Bosne i Hercegovine i na engleskom jeziku. Univerzitet utvrđuje politiku komuniciranja s javnošću i razvija komunikacijsku startegiju kojom definiše ciljne grupe (studenti, svršeni studenti, okruženje, vlade i organi vlasti, nevladin sektor, privredni, socijalni sektor), oblike komuniciranja sa svakom od ciljnih grupa, kao i način institucionalnih odnosa s javnošću. Redovno organizuje konferencije za štampu na kojima prezentira informacije od značaja za javnost. Univerzitet na organizovan način komunicira s okolinom, a posebno sa svojim akterima: predstavnicima tržišta rada, socijalnim partnerima i zajednicom. Univerzitet na organizovan način prikuplja podatke o razvoju karijera svojih bivših studenata, te ih čini dostupnim javnosti, minimlano putem web stranice.

Univerzitet ima organizovanu alumni asocijaciju putem koje jača veze sa bivšim studentima i kompanijama u kojima su zaposleni. Univerzitet svake godine prije upisa studenata osigurava štampanje Kataloga, Flajera i Vodiča za upis na određeni fakultet.

Univerziteta ima razvijene oblike međunarodne saradnje kroz evropske (međunarodne) projekte, bilateralne ugovore, zajedničke programe i sl. Univerzitet ima Kancelariju za međunarodnu saradnju. Univerzitet podstiče i osigurava međunarodnu mobilnost studenata i nastavnika, prateći primjenu stečenih iskustava u svojim aktivnostima. Ima procedure i osigurava resurse za podršku međunarodnim aktivnostima.

Na Univerzitetu postoji Kancelarija za obezbjeđenje kvaliteta i Komisije za praćenje, obezbjeđenje, unapređenje i razvoj kvaliteta studijskih programa, nastave i uslova rada. Samovrednovanje je trajna, kontinuirana aktivnost koja uključuje sve zaposlene i studente Univerziteta. U procesu samovrednovanja upotrebljavaju se standardi, indikatori kvaliteta i ostale mjere učinka koji su regulisani opštim pravnim aktima  samog Univerziteta. Zbirni dokument ovog procesa čini Izvještaj o samovrednovanju. Izvještaj o smovrednovanju služi kao osnova za promjene i unapređenje nastavnog procesa, ali i kao izvor informacija budućim poslodavcima o znanjima i vještinama koje studenti stiču, omogućava Univerzitetu da provjeri kvalitet svojih programa, a samim tim i diploma koje studenti stiču. Omogućava recenzentima da steknu tačan uvid o stanju u ustanovi da bi mogli da daju ocjenu o njenom kvalitetu. Da bi ostvarili osnovne zadatke i ciljeve, Univerzitet vrši planiranje i kontrolu rezultata svih oblika svojih obrazovnih, naučnih, istrаživаčkih i stručnih аktivnosti u okviru svoje djelаtnosti. Planski prioriteti samovrednovanja su: prihvatanje međunarodnih standarda u oblasti visokog obrazovanja i stvaranje uslova za njihovu racionalnu primjenu i razvijanje indikatora kvaliteta.

Univerzitet permanentno prati savremene naučne tokove i dostignuća i prenosi znanja studentima primjenom savremenih nastavnih planova i programa  kroz aplikaciju najsavremenijih svjetskih i nacionalnih metoda kontrole kvaliteta.

Postavljeni ciljevi i zadaci Univerziteta biće praćeni i stalno unapređivani. Strategijom razvoja Univerziteta  i Strategijom obezbjeđenja kvaliteta Univerzitet utvrđuje svoju misiju i viziju, strateške ciljeve, relevantne planove i aktivnosti za svaki strateški cilj.

Menadžment nastoji da se Univerzitet usavršava tako da i dalje budemo čvrsto ugrađeni u evropske vrijednosti institucionalne autonomije, akademske slobode i društvene jednakosti kroz uključenost studenata i nastavnog osoblja, svjesni da je sposobnost implementiranja strategije važnija od same startegije.

Naše strategijske šanse su: organizaciona struktura integrisanog Univerziteta kao model racionalno oragnizovane institucije; regionalno liderstvo u  obrazovanju  iz društvenih, prirodnih i humanističkih nauka; primjena osnovnih principa Bolonjskog procesa (ciklusi, modularnost, pokretljivost, ECTS);  poboljšanje vaspitno-obrazovnog rada i primjena savremenih obrazovnih tehnologija.

Naša Strategija traženja načina prevazilaženja slabosti: ulaganje u obrazovni sistem na Univerzitetu; unapređenje kvaliteta vaspitnog i obrazovnog rada; unapređenje kadrovske strukture.

Prioritetni razvojni ciljevi Univerziteta su: uspješna selekcija budućih studenata i studiranje na svim nivoima školovanja; zapošljavanje kvalitetnog, motivisanog nastavnog i nenastavnog kadra; podsticanje naučne aktivnosti; stvaranje boljih materijalnih pretpostavki za održivi razvoj Univerziteta i podsticanje saradnje sa okruženjem na svim nivoima.

 

Poštovani budući studenti, studenti i prijatelji Slobomir P Univerziteta,

 

Pozivamo Vas da postanete student na akreditivanom Slobomir P Univerzitetu i da budete dio naše akademske zajednice u Slobomiru tj. u Bijeljini i fakultetima našeg Univerziteta  u Doboju. Prema Vašim željama i sklonostima opredijelite se za jedan od četrnaest studijskih programa prvog ciklusa (Osnovne akademske studije) i šest studijskih programa drugog ciklusa (Master akademske studije). Na taj način ćete izabrati pravi put do znanja i fakultetske diplome Vaše buduće profesije.

 

Dobro došli na Slobomir P Univerzitet u Bijeljini!

 

Vaš rektor

Redovni profesor dr Dušan Regodić, dipl. inž.

  • Share:
SPU

Previous post

Održan „Karijerni dan” u Mitrovačkoj gimnaziji
13 Novembra, 2018

Next post

К О Н К У Р С
14 Novembra, 2018

You may also like

aa
Nova Strategija razvoja Slobomir P Univerziteta za period 2019.-2024.godine
11 Jula, 2019
Naslovna
Zadnji dan posjete ruske delegacije sa IMC
6 Juna, 2019
1a
Završeno VI internacionalno pijanističko takmičenje – SIMC 2019
20 Maja, 2019

Pretraga

  • Univerzitet
  • Osnovne studije
  • Master studije
  • Kontakt